.. اوینار ..

آنچه از درونم می گذرد

.. اوینار ..

آنچه از درونم می گذرد

عشق کور است و دیوانگی همواره در کنار اوست

 001

 

 

به نام خدا 

در زمان های قدیم وقتی هنوز پای بشر به زمین نرسیده بود فضیلت ها و تباهی ها
دور هم جمع شدند .خسته تر و کسل تر از همیشه ناکهان ذکاوت ایستاد وگفت:بیایید یک بازی کنیم
مثلا قائم باشک همه از این پیشنهاد شاد شدند ودیوانکی فورا فریاد زد من چشم میگذارم واز آنجایی که هیچ کس دلش نمی خواست به دنبال دیوانگی بگرددهمه
قبول کردندکه او چشم بگذارد.دیوانگی جلوی درختی رفت وشروع به شمردن کرد1-2-3

وهمه رفتند تا جایی پنهان شوند.لطافت خود را به شاخ ماه آویزان کرد.خلقت داخل انبوهی از زباله پنهان گشت.اصالت درمیان ابرهاپنهان شد.هوس به مرکز زمین رفت.دروغ هم می گفت زیر سنگی پنهان می شود اما به ته دریا رفت.طمع داخل کیسه ای که خود دوخته بود مخفی شدودیوانگی مشغول شمردن
بود۷۹-۸۰-۸۱
همه پنهان شده بودند به جز عشق که همواره مردد بود و نمی توانست تصمیم
بگیردوجای تعجب هم نیست چون همه میدانیم پنهان کردن عشق مشکل است
در همین حال دیوانگی به پایان شمارش میرسید۹۶-۹۷-۹۸هنکامی که دیوانگی به
۱۰۰رسید
عشق پرید و در میان یک بوته گل رز پنهان شد دیوانگی فریاد زد دارم می ایم و
اولین کسی که پیدا کرد تنبلی بود زیدا تنبلی تنبلی اش آمده بود جایی پنهان شود
و لطافت را یافت که به شاخ ماه اویزان بود دروغ ته دریاچه هوس در مرکز زمین
و........یکی یکی همه را پیدا کرد به جز عشق
او از یافتن عشق نا امید شده بود حسادت در گوشهایش زمزمه کرد که تو باید فقط
عشق را بیابی و ان پشت بوته گل رز است.دیوانگی شاخه ی چنگ مانندی را از درخت کند و با شدت و هیجان زیادآن را در بوته
گل رز فرو کردودوباره و دوباره.............تا به صدای ناله ای متوقف شد عشق از پشت بوته بیرون آمد در حالی که با دست

-
هایش صورت خود را پوشانده بودو از میان انکشتانش قطرات خون بیرون میزد
شاخه به جشمانش فرو رفته بود و او نمی توانست جایی را ببیند واو کور شده بود
دیوانگی گفت:چگونه می توانم تورا درمان کنم
عشق پاسخ داد:تو نمیتوانی مرا درمان کنی اگر میخواهی کاری بکنی راهنمای من
شو...........و اینگونه است که از آن روز به بعد عشق کور است و دیوانگی همواره در کنار
اوست

-------------------------------------------------------------

یه عکسه

  

تفاوت

 

 

واقعا فاصله عشق(love)     تا تنفر  (Hate)   همین قدره؟ 

 

 -------------------------------------------------------------------- 

 

جواب به سوالات ونظرات شما  

---------------------------------------------------------------------

 

سلام دوستای عزیز  :

بعضی از دوستها در مورد معنی و اصالت اسم این وبلاگ ازم سوال کرده بودن :

اوینار به معنی عشق و دوست داشتن در حد کمال است 

این کلمه بر خلاف نظر اکثر مردم کردی نیست بلکه ریشه ی یونانی دارد  

نوشته شده در تاریخ  ۱۳۸۷.۷.۲۰

---------------------------------------------------------------

 سلام  

اینم از عکس خودم که این همه تو نظرات اسرار میکردین که چرا عکسی از خودت تا حالا نزاشتی تو وبلاگ  

 

جمعه 87.7.19 کوه عون ابن علی ( تبریز ) 

  

   نوشته شده در تاریخ  : ۱۳۸۷.۷.۱۹

نظرات 20 + ارسال نظر
ستاره*** یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 18:50 http://www.fbjf.blogfa.com

سلام

در مورد مطلب وبلاگ خودم..بله حقیقت داره.


در مورد عکس..

با چشمهای نگران و قدم زدن در بیابان و جستجو برای پیدا کرن کسی...و خسته

عکستون اینو میگه.

ولی حیف که هیچوقت پیداش نکردم

[ بدون نام ] یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 20:23

دلک جان لین عکس تحریک کننده ی بالای صفحه چیه؟
عاشقییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این بستگی به نگاه افراد داره
هر طور نگاه کنی همونطور میبینی

من دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 00:57

خوب چی بگم، فقط اینکه عشق و نفرت فاصله ای ندارن اصلا... یه نقطه هستن...

خوش باشی...

دوست عزیز لطف کنین اسمتون - آدرس وبلاگتون و یا ایمیلتون رو بنویسین

فرانک دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 01:29 http://parvanak.blogsky.com

سلام آره عاشقی کوره تاوقتی که عاشق قبل از اینکه عاشق بشه تحقیق کرده باشه!!!!ای بابا عاشقی یک لحظه است چه وقته تحقیقه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آره منم مثل تو سالها فکر میکردم عاشقی یک لحظه اسو.........ولی وقتی که یک کسی که فقط یک کم کمتر ازخداوبه اندازه یکم بیشتر از همه دنیا دوستش داشتم.به جرم اینکه دوستش دارم زیر یک سقف تنهام گذاشت وحتی نخواست مسئولیت زندگی که شروع کردرو بپذیره.فهمیدم که باید کاری کنم ۴سال گذشت تاکه فهمیدم این عاشقی نبوده وعاشقی راهکارداره وکلاس ومدرسه میخوادفهمیدم بایدیادبگیرم عاشقی رو.وقتی که رفت نگفتم نرو شاید فقط همین جابود که بهش فهموندم که عاشقی رودارم یاد میگرم.

بهزاد دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 12:54 http://www.behzaddanesh.blogsky.com

سلام دوست عزیز .
ممنون که به وب من سر زدین .
خوشحال میشم باز بیاین و به ما سر بزنین.
موفق باشی

. دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 13:04

واقعا عشق تا تنفر فقط به اندازه یک چشم به هم فاصله داره

من تا دیروز عاشق بودم ولی امروز تنفر دارم تنفر دارم از کسی که عاشقم کرد و گذاشت رفت...


http://mohsenam.blogsky.com/

دوست عزیز لطف کنین اسمتون - آدرس وبلاگتون و یا ایمیلتون رو بنویسین

اکبر دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 13:39 http://shirkola.blogsky.com

سلام اولش به نظرم جالب نیومد
میخواستم ببندمش که پشیمون شدم
متن خوبی بود خوشم اومد

شادی دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 16:30 http://parchine-raz.blogsky.com/

سلام خوبی؟
داستان قشنگی بود واقعا هم که عشق کور است و دیوانگی در کنار اوست
همه مون تجربه اش کردیم کوری عشق ... خیلی بده و خدا کنه که هیچ زمانی نیاد که آدم بینا شه چون اون وقت می بینه که چه کرده و برای چه کسی چه کارها کرده و نکرده...!!!
در هر حال خیلی قشنگ بود
از معنی اوینار هم ممنون من هم دوست داشتم بدونم
موفق باشی مثل همیشه

الناز دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 18:05 http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام ممنون که سر زدی داستان زیبایی بود شاد باشی

سلام دوست عزیز خوبی؟[گل]

********* دفتـــــــــــــــــــــــر عشق به روز شد*********

منــــــــــــــــــــــــتظر حضور شما هستم[گل]

شاد باشی[گل]

******************************************
در این حال و هوایی که بی تو هستم ، تنها هستم ،
چشمهایم بهانه میگیرد و شانه هایم به تکیه گاه نیاز دارد ....

چوب شور دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 22:52 http://www.nabze-maghz.blogsky.com

دقیقا فاصله اش همینقدره! شاید خیلی نزدیک تر از چیزی که فکرشو بکنی!
احساس عشق و تنفر هر ۲ از قلبت میان! مگه ۱ قلب چقدر جا داره که این احساسا از هم فاصله بگیرن؟؟؟

رضا(یه پسر شیطون) سه‌شنبه 23 مهر 1387 ساعت 01:19 http://iloveu.blogsky.com

سلام
مطلب زیبایی بود.
عکس خودت و مخصوصا جایی که هستی آدمو به فکر فرو میبره.

نیلوفر چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 03:14 http://www.blueboat.blogsky.com

در یک دقیقه میتوانیم نگرش خود را تغییر دهیم

و در آن یک دقیقه می توانیم تمام روز را تغییر دهیم
movafagh bashi

پرستش چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 18:04 http://eshghe-parvaz.blogsky.com

سلام
ممنون از حضورت
وبلاگت خیلی قشنگه
مخصوصا دکلمه ای روش گذاشتی

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 18:52

سلام عزیزم
اگه ناراحت نمی شی یه خبر بهت بدم ....
من برگشتم دوباره وبم رو آپ می کنم ....
هورا ... هورا .... منتظرم که نظر قشنگت رو ببینم
بازم بهت می گم خیلی دوست دارم و امیدوارم
موفق باشی .... آرمان یگانه ۲۴/۷/۱۳۸۷
www.eshgheasemani.iranblog.com

شیرین چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 22:15 http://tanhaeehayam.blogsky.com

واقعا زیبا بود...

شادی پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 06:59 http://parchine-raz.blogsky.com/


▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
به روز هستم دوست عزیز. قدم رو چشم ما بذارید

x+y=0 پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 17:12 http://x*100000000000000000000000000000000000000000000000

سلام زیبا ترین متن ها رو تو وب شما خوندم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 17:13

بازم میام منتظرم باش

شادی پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 20:46 http://parchine-raz.blogsky.com/

شمع اگر سوخت و به پروانه وفادار نبود من برآنم که بمانم به کنارت ، ای دوست
...........
ممنون از حضور گرمت دوست خوبم
خیلی خوشحالم کردی
از تمام نظراتی که ارسال شد خدایی نظر شما بیشتر بهم چسبید و بیشتر از بقیه دلگرمم کرد که کسی هست که با دقت می خونه و نظر واقعی می ده
خیلی ممنونم واقعا ممنونم به خاطر حسن توجهتون
انشالله شما هم شاد باشی و عاشق
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد